Thursday, March 20, 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum. Hari ni enjoy sangat sebab temankan sahabat baik aku pergi hantar kad jemputan dia. She's getting married end of this month. So, abit busy for her. You know, bakal pengantin kan? Macam macam nak kena settle. Okey. Round gak laa tadi, keluar pukul 1.30pm dia ambil aku kat umah. 

First pitstop, cari reben untuk hantaran dia kat kedai bunga, sebelah Deluxe. Tapi tak berkenan. Pastu pergi Sg Emas, cawangan Deluxe ade kat sane. Then jumpe yg berkenan. Heheh. Then, kami pergi hantar kad wedd dia kat MyMedic ( tempat kerja lama ) pass je kat budak nama Hafiz sebab yang lain tak keluar recess lagi. Terus kami ke Sg Buaya Jalan Tanah Raja jumpe Emy ( sedara dia takkan sedara aku kot hihi ) . Lepas tu kami ke rumah  abah misai dan abg Fadly kat BB. Hahah tumpang peepee kat kedai nasi ayam kukus. Dah tu, pergi uma ain musinan tapi ain takde pass kat emak dia. Then kami gi lepak kat tpt kopok lekor satu seposen. Dapat makan free. Sambil bagi kad sekali. Fitri dan abah. Heheh dah sudah borak, kami pergi lak funsong hantar kad Nik dan terus pecut ke kelanang jumpe kwn wechat dia tah sape name pastu bg kad kat Rafii. Dah selesai sume. 5.30pm aku dihantar pulang ke rumah. Leh tahan gak penat sebab cuaca panas. Tapi enjoyyy. Nak kawin dah kawan baik aku. Gembira!!

Alhamdulillah satu hari ini aku tak menangis teringat terkenang dia. Aku percaya Allah mmg sentiasa ada dengan aku dan nak yg terbaik untuk aku. Terima kasih Ya Allah. 

No comments:

Post a Comment