Sunday, March 23, 2014

Seminggu.

Assalamualaikum. Hari ahad ni genap seminggu aku clash dgn dia. Malam td aku rindu sgt kat dia dan aku terfikir lagi kenapa jadi macam ni. Aku text dia. Dia reply text aku. Sy dah tak boleh dgn awk sb kita da ta sehaluan. Tadi pagi sy text dia lagi. Kenapa sy kena rasa ni semua pada waktu sy tgh down macam ni? Dia reply tak serasi dah hubungan kita. Bila sy tanya, kenapa tak ckp je yg awk tak syg sy. Then dia reply, mukin sb itu.. dia taknak ade hbgn dgn manemane perempuan. Nampak kan kat situ yang dia mmg dah tak syg aku, aku boleh rasa. Aku boleh agak. Dan mostly tekaan aku mst btl. Sb dulu dia mmg buat macam ni kat aku. Banyak kali. Hati aku hancur sangat tapi aku tetap tak leh lupa dia. Mungkin sebab aku setia sangat dan sanjung dia. Sakit nya hati aku. Macam dihirishiris. Ya Allah. Lemah nya aku. 

No comments:

Post a Comment