Saturday, April 5, 2014

Meet up

Assalamualaikum. Dah malam da. 
Tadi lepas maghrib aku jumpa dye. Dye amik aku kat rumah jam 2000 malam tadi smp laa skg ni 0023 malam. Tadi gerak pergi Putrajaya. Hmm macam biasa laa dye cakap dye syg aku. Dye tny aku syg dye tak? Dye serba salah sebab buat macam ni kat aku. Dye teringat aku mesti dye nangis. Dye nak tebus dosa dosa dye kat aku. Aku pon tah laa. Tipu laa klw aku kate aku tak happy jumpa dye. Mmg aku happy tapi aku keliru. Sebab lepas aku break up dgn dye, aku melalui proses kedukaan yg amat teruk dan yang ade dgn aku byk bantu aku hilang kan duka ni adalah kwn2 lame dan kwn2 yg wechat dgn aku. Kirenye aku layan laa kwn2 lelaki yg berwechat dgn aku. Tak macam sebelum ni aku kurg melayan. Aku tahu benda ni klw kak ila dgn ct tahu mst diorg mrh kat aku. Sebab aku bodoh still nak kwn dgn lelaki yg buat aku merana for a few weeks back. Ya Allah. Aku tak tahu. Silap ke aku jumpa dye? Tapi klw aku tak ajak dye jumpa mlm ni, tak mukin dye meluah perasaan serba salah dye pada aku kan? Buat masa ni aku tak tahu laa. But I'll be back to share what happen next. Insya allah. Selamat Malam. 


Esk pagi nak ke Ampang wedding abg ijal (sepupu aku) dan ahad nak ke majlis ct pihak lelaki. 

No comments:

Post a Comment