Friday, April 11, 2014

100414

Assalamualaikum. Salam Jumaat. 

Malam tadi berakhir segalanya dengan lancar. Mmg sebelum ni aku rindu dan berharap dia kembali pada aku. Tapi bile dia dah kembali pada aku, aku still rasa ade kurang. Seolah macam hati aku takbole terima dia kembali dan macam aku dah tak kenal dia siapa. Jadi last night aku jumpa dia dan kami bincang cara elok. Aku taknak dia fikir aku permain kan dia. Aku na lupakan dia. Nekad, lagipon mak bapak aku pon dah tak suke cara dia macam nak permainkan aku. Jadi untuk kebaikan semua. Aku lepaskan dia. Aku harap lepasni dia berubah menjadi lelaki yang berguna dan bertanggungjawab. Begitu juga untuk diri aku. Selamat tinggal cinta. 

1 comment:

  1. Terimakasih sudah sharing artikel ini, sangat batlgus dan menarik. Say tau gak kalau kita hidup pada era di mana anak-anak remaja tidak lagi bercita-cita menjadi guru, polisi, tentara, atau dokter. Banyak di antara mereka yang lebih memilih menjadi youtuber terkenal, freelancer, traveller dan pekerjaan aneh-aneh yang lain yang dirasa gak menjanjikan

    Baca artikel menarik lainnya dari MantuIdaman Blog

    - Tips Naik Bromo
    - Generasi Milenial
    - Wisata Kabupaten Semarang

    - Wisata Sejarah Kabupaten Semarang

    Salam hangat, dari
    Latifah

    ReplyDelete