Monday, March 17, 2014

Aku kalah lagi. Aku menangis lagi.

Assalamualaikum. Aku dah lama tak menaip dan berkongsi disini. Hari ini aku kembali. Lately, aku kerap nangis sendiri. Aku tak tahu kenapa tiba-tiba aku rasa dia nak jadi macam dulu balik. Okay. Sebelum ni aku tengok the way he treat me, special sgt. Hmm tak lah special. Tapi aku suka. Macam dia text aku dia rindu sayang aku kan. Bila aku senyap, dia akan start text aku dulu. TAPI sekarang, sejak-sejak ni dia lain sgt. First aku detect perbezaan dia, masa tu aku gaduh dengan dia, then aku pergi jumpa dia lepastu aku suarakan ketidakpuasan hati aku terhadap perangai dia sebab ignore aku je. Dia cakap main lepas, dia penat serabut dengan aku so aku let he be. Aku senyap macam yg dia nak. Dan paling sakit , sabtu lepas dia cakap dia nak stop for awhile. What?! Jika cinta, pertahankan bukan melepaskan. Pernah dengar tak quote ni? Oke aku macam shock gile. Apehal dia tiba-tiba nak dump aku?? So aku pergi jumpa dia. Masa jumpa, wah kemain lagi ade incoming text berbaur macam perempuan. Bila aku tanya, dia kata dia tak ada perempuan lain sambil marah aku! Daarrr ! Aku percaya ke macam tu cara kau explain. Aku ni bodoh tetap gak sayang kau lagi even you treat me like hell. Aku pon oke takpe. Ahad, means semalam kan. Kami jumpa sebab sebelum gaduh aku ada ajak keluar nak pergi Putrajaya tengok hot air balloon. Kami keluar gak even aku tak tahu laa dia ikhlas jumpa aku ke tak. Kejap dia macam oke, kejap dia macam haremmm. Lagi sedih, sebab dia ajak balik sebab tade buat pe katanya. Mata aku terus panas. Aku tahan. Sekarang dah boring . Dulu kau tak macam ni. Aku mmg terasa gile semalam. Lepas dia hantar aku balik. Aku text dia , luah ape yang aku ase dan aku lepaskan dia. Hari sabtu lepas pon dia ada minta nak stop kan. Aku tunaikan walaupun sakit dalam hati aku. Sampai sekarang aku terfikir. Aku dah usaha yang terbaik untuk dia, tapi still he didnt again like a hundred times. Apa aku rasa sekarang? Everytime i think of him, i will cry myself till i feel better. Ya Allah. Terima kasih atas dugaan mu. Please heal me, please take him away from my mind. Far away. Pleasee

No comments:

Post a Comment