Wednesday, March 2, 2011

Menyesal


Date : 28 Feb 2011 (isnin)
Time :2.30 pm
Venue : Speedmart 99

Si E ni callin2 aku dr ary ahad..
tah knp ! mcm yg penah aku katakan..
bile aku wat bodoh je..
dye lak yg thegeh2 cl2 n mct2 aku !
ary isnin lepas ni la..
aku cian sgt.. so aku angkat cl dye n aku reply mct2 dye..


then we meet up !
yg bangang sgt, dye ade wat something yg bodoh bangang sial..
sengaja menakut2kan aku..
frankly speaking, aku mmg takuttttt grrrrr....
blablabla.. (ta leh nk ckp...)

Mmg mule2 aku minat at dye ni..
tp after that day,,aku benci benci benci sanad2 at dye..
E !! u go to hell oke !!
Aku suke kau tp kau bangang sanad..
and now, leave me alone !!
aku pon da ta hingin kacau kau agy oke !!!
blah kau!

im so so so pisseddd offffff !!!! grrrrrr bodoh pny jantan !

p/s : be careful with guys that have an innocent appearances !!!!

No comments:

Post a Comment